تحول مدیریتی شرکت سرمایه‌گذاری جنوب؛ نوید سودآوری بیشتر برای سهامداران

مدیرعامل سرمایه گذاری مسکن گفت:شرکت سرمایه‌گذاری جنوب با رویکرد مدیریتی نوین، ارزش افزوده و سودآوری بیشتری برای سهامداران به ارمغان خواهد آورد

به گزارش صدای بورس،محسن علیزاده، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن، در جریان بازدید از شرکت سرمایه‌گذاری جنوب با اشاره به تحولات ساختاری اخیر، این شرکت را در مسیر خروج از ساختارهای سنتی و حرکت به سوی رویکردهای نوین مدیریتی دانست.

وی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به تغییرات مدیریتی صورت‌گرفته و برنامه‌های راهبردی جدید، شرکت سرمایه‌گذاری جنوب توانسته است روند پوست‌اندازی و گذار به روش‌های مدرن را با سرعت بیشتری طی کند و این تحول، افق‌های روشنی را برای آینده شرکت ترسیم می‌کند.

علیزاده همچنین به اهمیت تدوین سند استراتژیک برای آینده شرکت اشاره کرد و افزود: تهیه و اجرای این سند یکی از اقدامات کلیدی در جهت موفقیت‌های آتی شرکت است و این تلاش‌ها نشان از تعهد تیم مدیریتی جدید به بهبود مستمر عملکرد و دستیابی به اهداف تعیین‌شده دارد.

وی در ادامه با اشاره به ارزیابی مثبت عملکرد تیم مدیریتی جدید در مدت کوتاهی پس از تغییرات خاطرنشان کرد: اقدامات مؤثری که تاکنون در زمینه‌های مدیریتی و افزایش تولید صورت گرفته، گویای این حقیقت است که تیم همراه و جدید شرکت سرمایه‌گذاری جنوب پتانسیل لازم برای ایجاد تحولات گسترده و مثبت در آینده دارد. این دستاوردها می‌تواند الگویی برای سایر شرکت‌های تابعه گروه ما باشد.

علیزاده تأکید کرد که یکی از اهداف هلدینگ سرمایه‌گذاری مسکن، به اشتراک‌گذاری تجربیات موفق میان شرکت‌های تابعه است.

وی در این باره افزود: موفقیت‌های شرکت سرمایه‌گذاری جنوب باید به سایر شرکت‌های هلدینگ منتقل شود تا از این تجارب در جهت بهبود بهره‌وری همه گروه استفاده کنیم. نتایج این همکاری‌های مشترک می‌تواند به ارتقای کلی هلدینگ کمک شایانی کند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن همچنین با ابراز امیدواری نسبت به آینده پروژه‌های شرکت، از بازگشایی پروژه‌های متوقف‌شده به‌عنوان گامی در راستای توسعه و پیشرفت یاد کرد و گفت: تعریف پروژه‌های جدید و از سرگیری پروژه‌های پیشین، علاوه بر افزایش تولید و سودآوری، نوید خلق ارزش افزوده بالا را برای سهامداران شرکت سرمایه‌گذاری جنوب به همراه خواهد داشت. این تحولات مثبت نه‌تنها بر خود شرکت، بلکه بر پورتفوی کلی هلدینگ سرمایه‌گذاری مسکن نیز تأثیرات مثبتی بر جای خواهد گذاشت و سهامداران می‌توانند به آینده روشن این مجموعه امیدوار باشند.

منبع:روابط عمومی شرکت گزوه سرمایه گذاری مسکن (سهامی عام)

کد خبر 504025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =